Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(8)
Dział dla Młodzieży NASTKA
(2)
Autor
Guzowska Małgorzata
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Sala Paweł
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott David Meerman
(1)
Shah Reshma (1964- )
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Turner Jamie Alexander (1961- )
(1)
Walker Jeff
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Język
polski
(10)
Temat
Beletrystyka obyczajowa
(6749)
Powiastki
(2377)
Kobieta
(2133)
Bajeczki
(1719)
Beletrystyka kryminalna
(1528)
Marketing elektroniczny
(-)
Beletrystyka fantastyczna
(1297)
Przyjaźń
(1278)
Romans
(1270)
Powieść angielska
(1144)
Rodzina
(1105)
Literatura polska
(1022)
Tajemnica
(1018)
Beletrystyka przygodowa
(980)
Poezja polska
(906)
Beletrystyka psychologiczna
(899)
Wierszyki
(848)
Miłość
(837)
Relacje międzyludzkie
(818)
Zwierzęta
(792)
Beletrystyka historyczna
(788)
Thriller
(773)
Powieść polska
(707)
Opowiadanie dziecięce polskie
(659)
Beletrystyka sensacyjna
(602)
Nastolatki
(534)
Śledztwo i dochodzenie
(525)
Dziewczęta
(520)
Powieść młodzieżowa polska
(516)
Rodzeństwo
(507)
Pamiętniki polskie
(494)
Sekrety rodzinne
(478)
Poezja dziecięca polska
(471)
Policjanci
(460)
Magia
(433)
Baśnie, legendy, podania
(432)
Opowiadanie polskie
(423)
Dzieci
(417)
Film fabularny
(417)
Język polski
(383)
Literatura
(378)
Ludzie a zwierzęta
(371)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(368)
Uczucia
(358)
Uczniowie
(355)
Powieść francuska
(341)
Trudne sytuacje życiowe
(332)
Dziecko
(328)
Chłopcy
(326)
Płyty gramofonowe
(325)
Fantasy
(320)
Przestępczość zorganizowana
(315)
Publicystyka polska
(311)
Psy
(308)
Małżeństwo
(306)
Powieść młodzieżowa angielska
(306)
Wychowanie w rodzinie
(300)
Życie codzienne
(299)
Prywatni detektywi
(292)
Film amerykański
(291)
Boże Narodzenie
(286)
II wojna światowa (1939-1945)
(286)
Beletrystyka fantastyczno-realistyczna
(281)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(277)
Literatura dziecięca polska
(273)
Zabójstwo
(271)
Dramat polski
(269)
Wybory życiowe
(267)
Koty
(263)
Poszukiwania zaginionych
(256)
Żydzi
(247)
Wojna 1939-1945 r.
(244)
Beletrystyka biograficzna
(242)
Beletrystyka humorystyczna
(232)
Osoby zaginione
(231)
Wojsko
(231)
Uprowadzenie
(228)
Beletrystyka grozy
(223)
Podróże
(221)
Dziennikarze
(220)
Dramat filmowy
(214)
Matki i córki
(206)
Relacja romantyczna
(206)
Mężczyzna
(204)
Historia
(200)
Dziadkowie i wnuki
(198)
Wakacje
(197)
Powieść niemiecka
(194)
Zabójstwo seryjne
(188)
Język angielski
(179)
Przedszkolaki
(178)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(170)
Ludzie bogaci
(166)
Seryjni zabójcy
(164)
Władcy
(164)
Zemsta
(157)
Kultura
(156)
Film polski
(155)
Ojcowie i córki
(154)
Polacy za granicą
(153)
Beletrystyka przyrodnicza
(152)
Gatunek
Poradniki
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na s. tyt., okł.: Nowe wydanie.
Nazwy aut. na 4 s. okł.
Książka "E-marketing" to pozycja, która przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Obecne wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z tego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki; jak powinna być zbudowana platforma e-commerce; dlaczego Content is The King; czym jest marketing 3.0; dokąd zmierzają socjal media; dlaczego less is more; jak dbać o klienta w sieci; jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem; o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać; w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing; jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową; jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyjaśnia: jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie, przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej, przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie, ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej, przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia, prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. "Sieci wpływu" to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Nie ma cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!” Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na s. tyt. i okł. informacja "Wyd. 2" dotyczy wyd. oryg.
Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI - wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk. W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby, odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach. Przejdź od kontaktu do transakcji, domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu. Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube'a i LinkedIn, odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami. Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich? Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób. Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał? Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych! Dzięki tej książce: maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby, poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi, zwiększysz ROI, przeanalizujesz swoje kampanie, zdobędziesz nowych klientów. Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie podjąć - działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem, szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek! Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek. Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym. Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek. Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje — i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie. Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis. Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc. Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej