Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
nieokreślona
(2)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(8)
Dział dla Młodzieży NASTKA
(2)
Dział gromadzenia (IM)
(1)
Autor
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gregory Anne
(1)
Hartley Kate
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Prichinello Michael
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Witek Ewelina
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Beletrystyka obyczajowa
(6749)
Powiastki
(2376)
Kobieta
(2138)
Bajeczki
(1719)
Beletrystyka kryminalna
(1528)
Public relations
(-)
Beletrystyka fantastyczna
(1297)
Przyjaźń
(1283)
Romans
(1270)
Powieść angielska
(1144)
Rodzina
(1114)
Literatura polska
(1022)
Tajemnica
(1020)
Beletrystyka przygodowa
(980)
Poezja polska
(906)
Beletrystyka psychologiczna
(899)
Wierszyki
(848)
Miłość
(841)
Relacje międzyludzkie
(820)
Zwierzęta
(795)
Beletrystyka historyczna
(788)
Thriller
(773)
Powieść polska
(707)
Opowiadanie dziecięce polskie
(659)
Beletrystyka sensacyjna
(602)
Nastolatki
(536)
Śledztwo i dochodzenie
(532)
Dziewczęta
(524)
Powieść młodzieżowa polska
(516)
Rodzeństwo
(514)
Pamiętniki polskie
(494)
Sekrety rodzinne
(480)
Poezja dziecięca polska
(471)
Policjanci
(464)
Magia
(435)
Baśnie, legendy, podania
(432)
Opowiadanie polskie
(423)
Dzieci
(418)
Film fabularny
(417)
Język polski
(383)
Literatura
(378)
Ludzie a zwierzęta
(372)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(368)
Uczucia
(358)
Uczniowie
(355)
Powieść francuska
(341)
Trudne sytuacje życiowe
(336)
Chłopcy
(329)
Dziecko
(328)
Płyty gramofonowe
(325)
Fantasy
(320)
Przestępczość zorganizowana
(315)
Publicystyka polska
(311)
Psy
(310)
Małżeństwo
(307)
Powieść młodzieżowa angielska
(306)
Życie codzienne
(302)
Wychowanie w rodzinie
(300)
Prywatni detektywi
(293)
Film amerykański
(291)
Boże Narodzenie
(286)
II wojna światowa (1939-1945)
(286)
Beletrystyka fantastyczno-realistyczna
(281)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(277)
Literatura dziecięca polska
(273)
Dramat polski
(269)
Wybory życiowe
(269)
Koty
(263)
Poszukiwania zaginionych
(259)
Zabójstwo
(252)
Żydzi
(247)
Wojna 1939-1945 r.
(244)
Beletrystyka biograficzna
(242)
Beletrystyka humorystyczna
(232)
Osoby zaginione
(231)
Wojsko
(231)
Uprowadzenie
(230)
Podróże
(224)
Beletrystyka grozy
(223)
Dziennikarze
(223)
Dramat filmowy
(214)
Matki i córki
(207)
Relacja romantyczna
(206)
Mężczyzna
(204)
Historia
(200)
Dziadkowie i wnuki
(199)
Wakacje
(199)
Powieść niemiecka
(194)
Zabójstwo seryjne
(190)
Język angielski
(179)
Przedszkolaki
(178)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(170)
Ludzie bogaci
(168)
Władcy
(165)
Seryjni zabójcy
(164)
Kultura
(158)
Zemsta
(157)
Ojcowie i córki
(156)
Film polski
(155)
Polacy za granicą
(153)
Beletrystyka przyrodnicza
(152)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rosnąca rola ekspertów w komunikacji skłania do refleksji. Teoretycznej - aby podjąć wy zwanie opisania nowych zjawisk - oraz praktycznej - aby przygotować profesjonalistów do skutecznych działań w przestrzeni komunikacyjnej. Książka obejmuje szeroki obszar ich działań - od praktycznych sugestii w zakresie współpracy z mediami, po teoretyczne aspekty miejsca i roli specjalisty public relations w organizacji. Ważną część zajmują zagadnienia prawne oraz dyplomatyka firmowa. Całość składa się na obraz dobrego specjalisty do spraw komunikacji, który sprawnie buduje relacje ze światem zewnętrznym, a dla przełożonych i współpracowników jest autorytetem i ekspertem. Także zawsze wówczas, kiedy niełatwe jest znalezienie równowagi pomiędzy możliwościami, jakie pozostają w zasięgu rzecznika prasowego, a oczekiwaniami organizacji, którą reprezentuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 659
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 659
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt. : jak zaistnieć na rynku, jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, jak udzielić udanego wywiadu, jak zjednać sobie dziennikarzy, jak podtrzymać pozytywny wizerunek firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Nie ma cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!” Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej