Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(25)
Dział dla Młodzieży NASTKA
(3)
Dział gromadzenia (IM)
(1)
Autor
Allan John (1950- )
(1)
Aue Wiesława
(1)
Blount Jeb
(1)
Carreyrou John
(1)
Czahajda Radosław
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmowska-Pycka Aneta
(1)
Doroba Anita
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dąbrowska Agata
(1)
Dąbrowski Marek
(1)
Gawrecki Lechosław
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gorzelany Teresa
(1)
Hartley Kate
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Janiak Tomasz
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Kaleta Piotr
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Kelley David
(1)
Kelley Tom (1955- )
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowalski Wojciech Rafał
(1)
Krogulewska Krystyna
(1)
Matras Arkadiusz
(1)
Matras Justyna
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Modzelewska-Tarka Małgorzata
(1)
Motylska-Kuźma Anna
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Napieralski Adrian
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Obara Patrycja
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Reimus Tadeusz
(1)
Riggs Ben
(1)
Romański Jacek
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Sala Józef
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Siegel Eric
(1)
Sip Maciej
(1)
Sobczyk Michał
(1)
Stasiak Marcin
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Wagner Ewa
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Zajdel-Całkowska Justyna
(1)
Zawistowska-Rojek Anna
(1)
Zieliński Krzysztof R
(1)
Zych Marzena
(1)
Żak Rafał
(1)
Żebrowska-Gamdzyk Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(15)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Menedżerowie
(6)
Studenci
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Handlowcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Zarządzanie
(5)
Copywriting
(3)
Content marketing
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Sukces
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Action Research
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Aparatura naukowo-badawcza
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arneson, Dave (1947-2009)
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Biblioteki
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Coaching
(1)
Crowdfunding
(1)
Design thinking
(1)
Diagnostyka laboratoryjna (medycyna)
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finansowanie
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gry fabularne
(1)
Gygax, Gary (1938-2008)
(1)
Handel
(1)
Holmes, Elizabeth
(1)
Hotelarstwo
(1)
Kapitał obcy przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Makromarketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Obrona cywilna
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Oszustwo
(1)
Oświata
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Portale internetowe
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Pożyczki społecznościowe
(1)
Praca
(1)
Prognozowanie
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Samorealizacja
(1)
Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego
(1)
Samorząd województwa
(1)
Start-up
(1)
Sztuka pisania
(1)
TSR, Inc
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Uczenie się
(1)
Upadłość
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Venture capital
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zakupami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Azja
(1)
Europa
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Poradnik
(7)
Monografia
(5)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1023)
Historia
(723)
Psychologia
(405)
Socjologia i społeczeństwo
(353)
Medycyna i zdrowie
(309)
Zarządzanie i marketing
(29)
Literaturoznawstwo
(263)
Biologia
(231)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(222)
Kultura i sztuka
(165)
Podróże i turystyka
(154)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(123)
Rozwój osobisty
(108)
Religia i duchowość
(99)
Kulinaria
(87)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(85)
Językoznawstwo
(84)
Hobby i czas wolny
(80)
Etnologia i antropologia kulturowa
(78)
Kultura fizyczna i sport
(77)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(62)
Geografia i nauki o Ziemi
(52)
Fizyka i astronomia
(46)
Matematyka
(39)
Ochrona środowiska
(37)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(33)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Inżynieria i technika
(29)
Informatyka i technologie informacyjne
(28)
Media i komunikacja społeczna
(28)
Styl życia, moda i uroda
(26)
Transport i logistyka
(24)
Filozofia i etyka
(19)
Praca, kariera, pieniądze
(19)
Chemia
(15)
Nauka i badania
(15)
Rolnictwo i leśnictwo
(15)
Architektura i budownictwo
(14)
Dom i ogród
(10)
Archeologia
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Bez skutecznych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces sprzedaży. Najczęściej więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z różnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości. Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią również możliwości rozwojowe reprezentowanej przez niego firmy, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa. Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami oraz uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz. Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić, ale dzięki temu dowiesz się dokładnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, aby przejąć kontrolę nad wynikiem negocjacji. W końcu liczy się tylko wygrana. W książce między innymi: siedem praw negocjacji handlowych; dlaczego nie warto podążać ścieżką win - win; strategia MPS i zasady efektywnej komunikacji podczas negocjacji; techniki przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmów; jak nie oddać kupcowi inicjatywy. Strategia MPS: wszystko, aby wygrać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porywająca historia ogromnego oszustwa, opowieść o ambicji i nieposkromionej pysze. Założycielka i prezeska Theranosa Elizabeth Holmes była powszechnie uważana za Steve’a Jobsa w spódnicy. Rzuciła studia, a jej firma miała w 2014 roku zrewolucjonizować przemysł medyczny dzięki maszynie, która znacznie usprawniłaby badanie krwi. Inwestorzy oszaleli: podczas kampanii finansowania wyceniono Theranosa na kwotę 9 miliardów dolarów, a wartość udziałów samej Holmes wynosiła 4,7 miliarda. Był tylko jeden problem: technologia nie działała. Założenie technologiczne, które leżało u jego podstaw – że najważniejsze informacje zdrowotne można wyczytać z jednej kropli krwi przy użyciu przenośnego urządzenia – okazało się kłamstwem. Pełna historia zapierającego dech w piersiach rozkwitu i równie szokującego upadku wartego kilka miliardów dolarów start-upu w dziedzinie biotechnologii. Relacja autorstwa nagradzanego dziennikarza, który jako pierwszy dotarł do sedna tej historii i opowiedział ją do końca, mimo nacisków ze strony charyzmatycznej założycielki i gróźb jej prawników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reportaż (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego "Biznes po prostu". "Lider alfa" to książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. "Lider alfa" to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli – praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponad dwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowanych argumentów o nowych kierunkach interwencji strukturalnej, które implikują zmiany na wszystkich poziomach rozwoju regionalnego, problem podjęty w pracy należy uznać za aktualny i ważny dla dyscypliny nauk o zarządzaniu. Publikacja może być przydatna zwłaszcza dla pracowników urzędów centralnych i regionalnych w Polsce ubiegających się o projekty finansowane z funduszy Unii Europejskiej. Jest ona adresowana również do pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów i słuchaczy szkół menedżerskich i programów MBA. Zalecić ją można również do wykorzystania przez środowisko biznesu jako pomoc w określaniu kierunków rozwoju przedsiębiorstw w kontekście możliwości uzyskania finansowania zgodnie z priorytetami wspieranymi w strategicznych programach Unii Europejskiej i Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Wybór odpowiedniego źródła finansowania powinien obecnie uwzględniać nie tylko dostępne do tej pory, znane, tradycyjne metody pozyskiwania kapitału, lecz także ich odpowiedniki na rynku alternatywnym, dlatego pojawia się pytanie o różnice i podobieństwa oraz wady i zalety każdego z proponowanych rozwiązań. Niniejsza publikacja stara się wyjść naprzeciw współczesnym wyzwaniom i z jednej strony ukazać najważniejsze czynniki wpływające na decyzje o wyborze odpowiedniego źródła finansowania, z drugiej zaś ocenić propozycje alternatywne w świetle tych czynników oraz porównać je do odpowiedników na rynku tradycyjnym. Zaletą książki jest wnikliwa i pogłębiona analiza alternatywnych źródeł finansowania pod kątem możliwości ich wykorzystania w przedsiębiorstwie. Ocenie poddano nie tylko stan i perspektywy rozwoju poszczególnych źródeł, lecz także procedury pozyskiwania środków, koszty finansowania oraz ryzyko z nimi związane. Każde źródło zostało również porównane z tożsamymi produktami na rynkach tradycyjnych. Książka może stanowić cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów oraz osób podejmujących decyzje finansowe, a więc wszystkich, którym nie jest obca przedsiębiorczość w szerokim ujęciu tego słowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej