Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(6)
Dział dla Młodzieży NASTKA
(1)
Autor
Bekas Robert
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Fornalski Zbigniew
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Motyl Piotr
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Nowak Anna Maria
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Oracz Piotr
(1)
Ormsby Eileen
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pawłowska Magdalena
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Rogala Barbara
(1)
Sadowski Michał
(1)
Sadłowski Rafał
(1)
Sala Paweł
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Shah Reshma (1964- )
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Sobczak Jakub
(1)
Solga Robert
(1)
Spławski Michał
(1)
Starzykiewicz Dawid
(1)
Stawarz-García Barbara
(1)
Stępa Maciej
(1)
Szajdziński Jakub
(1)
Szulczewski Piotr
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Tomczyk Tomek
(1)
Trader21
(1)
Trzupek Justyna
(1)
Turner Jamie Alexander (1961- )
(1)
Walker Jeff
(1)
Winkiel Mikołaj
(1)
Wiszowaty Damian
(1)
Wisłocka Izabela
(1)
Wsół Marcin
(1)
Łuczyńska Dagmara
(1)
Łukiańczyk Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura australijska
(1)
Temat
Beletrystyka obyczajowa
(6749)
Powiastki
(2377)
Kobieta
(2133)
Bajeczki
(1719)
Beletrystyka kryminalna
(1528)
Handel elektroniczny
(-)
Beletrystyka fantastyczna
(1297)
Przyjaźń
(1278)
Romans
(1270)
Powieść angielska
(1144)
Rodzina
(1105)
Literatura polska
(1022)
Tajemnica
(1018)
Beletrystyka przygodowa
(980)
Poezja polska
(906)
Beletrystyka psychologiczna
(899)
Wierszyki
(848)
Miłość
(836)
Relacje międzyludzkie
(818)
Zwierzęta
(792)
Beletrystyka historyczna
(788)
Thriller
(773)
Powieść polska
(707)
Opowiadanie dziecięce polskie
(659)
Beletrystyka sensacyjna
(602)
Śledztwo i dochodzenie
(557)
Nastolatki
(534)
Dziewczęta
(520)
Powieść młodzieżowa polska
(516)
Rodzeństwo
(505)
Pamiętniki polskie
(494)
Sekrety rodzinne
(478)
Poezja dziecięca polska
(471)
Policjanci
(460)
Magia
(433)
Baśnie, legendy, podania
(432)
Opowiadanie polskie
(423)
Dzieci
(417)
Film fabularny
(417)
Język polski
(383)
Literatura
(378)
Ludzie a zwierzęta
(371)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(368)
Uczucia
(358)
Uczniowie
(355)
Powieść francuska
(341)
Trudne sytuacje życiowe
(330)
Dziecko
(328)
Chłopcy
(326)
Płyty gramofonowe
(325)
Fantasy
(320)
Przestępczość zorganizowana
(315)
Publicystyka polska
(311)
Psy
(308)
Małżeństwo
(306)
Powieść młodzieżowa angielska
(306)
Wychowanie w rodzinie
(300)
Życie codzienne
(299)
Prywatni detektywi
(292)
Film amerykański
(291)
Boże Narodzenie
(286)
II wojna światowa (1939-1945)
(284)
Beletrystyka fantastyczno-realistyczna
(281)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(277)
Zabójstwo
(275)
Literatura dziecięca polska
(273)
Dramat polski
(269)
Wybory życiowe
(266)
Koty
(263)
Poszukiwania zaginionych
(256)
Żydzi
(247)
Wojna 1939-1945 r.
(244)
Beletrystyka biograficzna
(242)
Beletrystyka humorystyczna
(232)
Osoby zaginione
(231)
Wojsko
(231)
Uprowadzenie
(228)
Beletrystyka grozy
(223)
Podróże
(221)
Dziennikarze
(220)
Dramat filmowy
(214)
Matki i córki
(206)
Relacja romantyczna
(206)
Mężczyzna
(204)
Historia
(200)
Dziadkowie i wnuki
(198)
Wakacje
(197)
Powieść niemiecka
(194)
Zabójstwo seryjne
(188)
Język angielski
(179)
Przedszkolaki
(178)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(170)
Ludzie bogaci
(166)
Seryjni zabójcy
(164)
Władcy
(164)
Zemsta
(157)
Kultura
(156)
Film polski
(155)
Ojcowie i córki
(154)
Polacy za granicą
(153)
Beletrystyka przyrodnicza
(152)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Jason Hunt, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Maciej Stępa, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 853 strony ; 25 cm.
(Onepress830)
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę. W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze. Książka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339
Książka
W koszyku
Przeczytaj, zanim klikniesz. Handel bronią i narkotykami. Płatni zabójcy, których wynajmiesz jednym kliknięciem. Dziecięca pornografia i owiane legendą Red Roomy, oferujące transmisję na żywo z torturowania ludzi. Kryptowaluty, którymi za to wszystko zapłacisz, zachowując pełną anonimowość. Oto Darknet. Najmroczniejszy zakątek Internetu. Tego samego, z którego korzystamy na co dzień w domu i w pracy. Książka Eileen Ormsby to wynik dziennikarskiego śledztwa międzynarodowej ekspertki od Dark Webu. To fascynująca i mrożąca krew w żyłach opowieść o świecie, o którym większość z nas nie ma pojęcia. Sprawdź, do czego doprowadzają ludzka chciwość, pożądanie, niezaspokojone fantazje. Zobacz, gdzie pożywkę i bezpiecznie schronienie znajdują najczarniejsze obszary ludzkiej wyobraźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reportaż (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na s. tyt. i okł. informacja "Wyd. 2" dotyczy wyd. oryg.
Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI - wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk. W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby, odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach. Przejdź od kontaktu do transakcji, domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu. Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube'a i LinkedIn, odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami. Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich? Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób. Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał? Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych! Dzięki tej książce: maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby, poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi, zwiększysz ROI, przeanalizujesz swoje kampanie, zdobędziesz nowych klientów. Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie podjąć - działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem, szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek! Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek. Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym. Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek. Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje — i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie. Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej