Turner Jamie Alexander (1961- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Turner Jamie Alexander (1961- )
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Fabianowska Małgorzata
(307)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(303)
Zarawska Patrycja (1970- )
(299)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Steel Danielle (1947- )
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(193)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(189)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(186)
Popławska Anna
(182)
Włodarczyk Barbara
(181)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(180)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(173)
Jachowicz Stanisław
(159)
Prus Bolesław (1847-1912)
(158)
Ławnicki Lucjan
(144)
Głowińska Anita
(143)
Szal Marek
(141)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Tuwim Julian (1894-1953)
(127)
Fabisińska Liliana (1971- )
(125)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(124)
Zimnicka Iwona (1963- )
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Marlier Marcel (1930-2011)
(117)
Roberts Nora (1950- )
(116)
Supeł Barbara
(114)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(113)
Szulc Andrzej
(109)
Astley Neville
(108)
King Stephen (1947- )
(107)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(105)
Drabik Wiesław (1956- )
(105)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(105)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Goscinny René (1926-1977)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Grimm Jacob (1785-1863)
(99)
Mróz Remigiusz (1987- )
(99)
Webb Holly
(99)
Coben Harlan (1962- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(95)
Stanecka Zofia (1972- )
(93)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(92)
Rzehak Wojciech
(92)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Drewnowski Jacek (1974- )
(90)
Górski Wojciech
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Oklejak Marianna (1981- )
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Możdżyńska Aldona
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Siudak Jacek
(87)
Żukowski Jarosław
(87)
Asnyk Adam
(86)
Clark Brenda
(85)
Wasilewski Kazimierz
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(84)
Ingulstad Frid (1935- )
(84)
Naczyńska Zuzanna
(84)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(83)
Polkowski Andrzej
(83)
Gawryluk Barbara (1957- )
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Sandemo Margit (1924-2018)
(77)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(76)
Głowińska Anita. Kicia Kocia
(76)
Jaczewska Edyta
(76)
Kownacka Maria (1894-1982)
(76)
Michalak Katarzyna (1969- )
(76)
Cussler Clive (1931-2020)
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na s. tyt. i okł. informacja "Wyd. 2" dotyczy wyd. oryg.
Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI - wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk. W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby, odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach. Przejdź od kontaktu do transakcji, domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu. Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube'a i LinkedIn, odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami. Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich? Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób. Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał? Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych! Dzięki tej książce: maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby, poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi, zwiększysz ROI, przeanalizujesz swoje kampanie, zdobędziesz nowych klientów. Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie podjąć - działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem, szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Inwentaryzacja zbiorów
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej