Sorting
Source
Katalog zbiorów
(16)
Form of Work
Książki
(16)
Poradniki i przewodniki
(3)
Status
available
(15)
unavailable
(1)
Branch
Dział dla Dorosłych
(16)
Author
Żukowski Marcin
(2)
Batko Andrzej
(1)
Frankel Lois P. (1953- )
(1)
Gmitrzak Dagmara
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kwiecień-Maniewska Olga
(1)
Marczak Marek
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Reiman Tonya
(1)
Ross George H. (1928- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Shah Reshma (1964- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Trump Donald (1946- )
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Turner Jamie Alexander (1961- )
(1)
Walker Jeff
(1)
Wręga Michał
(1)
Łabenda Krzysztof P. (1952- )
(1)
Śniegocka Angelika
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Language
Polish
(16)
Subject
Marketing elektroniczny
(4)
Autoprezentacja
(3)
Handel elektroniczny
(2)
Kadry
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Perswazja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Bogactwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
E-wizerunek
(1)
Image
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Negocjacje
(1)
Osobowość
(1)
Public relations
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Poradniki
(6)
Poradnik
(3)
Domain
Rozwój osobisty
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
16 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 25.12.2025)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Mówi się, że jak Cię widzą, tak Cię piszą – w stwierdzeniu tym jest sporo racji. Zadbaj więc o to, jak postrzegają Cię inni, a zbudujesz podwaliny sukcesu w każdej dziedzinie swojego życia. Pomoże Ci w tym książka psychologa dr Mateusza Grzesiaka pod tytułem „Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą”. Osią książki Mateusza Grzesiaka jest tzw. personal branding, inaczej budowanie marki osobistej. Chcesz wiedzieć, czym jest owa marka? To Twój spójny wizerunek, który pokaże Cię na zewnątrz we właściwym świetle. Możesz go skutecznie kształtować, jeśli tylko chcesz. W jaki sposób? Na to pytanie wyczerpująco odpowiada dr Grzesiak w swoim poradniku. Uświadomi Ci on, jak ważne przy budowaniu marki osobistej jest w pierwszej kolejności poznanie siebie, swoich indywidualnych cech i prawdy na swój temat. Poradnik „Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą” przyniesie Ci odpowiedzi na pytania dotyczące adekwatnego dla Ciebie personal brandingu, ale wyposaży Cię też w rzetelne i funkcjonalne narzędzia z dziedziny marketingu i psychologii. W efekcie będziesz prezentował się lepiej w pracy, w domu i w grupie znajomych. Zmienisz się na lepsze, a Twoje imię stanie się pożądaną marką. Czy to możliwe? Tak, dowiedź się, jak to osiągnąć!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
DVD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Większość polskich gospodarstw domowych nie dysponuje żadnymi oszczędnościami. Prawie połowa z nas ma do spłacenia kredyt lub pożyczkę. Co dziesiąty Polak zalega z opłatami. Poszperaj w swoim finansowym sumieniu i zastanów się, czy nie należysz do tej części społeczeństwa, która niczym świerszcz z bajki Ezopa żyje zbyt beztrosko i nie troszczy się o przyszłość? Co byś zrobił, gdybyś stracił pracę lub padł ofiarą długotrwałej choroby? A co by się stało, gdyby te nieszczęścia spadły na kogoś z Twoich bliskich? Takie rzeczy niestety się zdarzają, a na skrzyżowaniu życiowego pecha i finansowej lekkomyślności stoi drogowskaz z napisem „katastrofa”... Dlatego każdy z nas powinien nauczyć się planować swój budżet i to nie tylko na najbliższy okres, na rok, dwa bądź nawet dekadę, ale wręcz do końca życia. Ta książka ma pomóc Ci w opanowaniu domowych finansów: Jak zredukować swoje wydatki? Kiedy wziąć kredyt, a kiedy pożyczkę? Czy karta kredytowa jest Ci naprawdę potrzebna? Dlaczego warto się ubezpieczać? Co zrobić, kiedy zadłużysz się nadmiernie?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Na 4 s. okł.: Książki klasy business.
Ludzie w firmie: od A do Z. Największym kapitałem firmy są jej pracownicy. Nie środki trwałe, nie zgromadzona gotówka, ale właśnie ludzie. To oni wytwarzają dochód przedsiębiorstwa, komunikują się z klientami, wdrażają zaprojektowane wcześniej innowacje, odpowiadają na zmieniające się warunki otoczenia. Kto tego nie rozumie, szybko znika z rynku. W świecie idealnym zespół pracowników działa jak jeden sprawny umysł - samouczący się komputer, elastyczny i gotowy do coraz wydajniejszej pracy. W praktyce ludzie potrzebują pomocy. Rolą menedżera jest im tę pomoc zapewnić. Hasło „rozwój zasobów ludzkich” jest odmieniane w literaturze i prasie biznesowej przez wszystkie przypadki. Większość mądrych zarządzających zdaje sobie sprawę z wagi zagadnienia i stara się dbać o to, by pracownicy mieli zapewniony pakiet szkoleń, znali ścieżkę swojej kariery w danej firmie i doskonalili umiejętność pracy w grupie. Jednak ciągle w wielu organizacjach brakuje kompleksowego podejścia do tematu. Żadnej firmy nie stać na to, aby rozwijać zasoby ludzkie bez wcześniejszego określenia rezultatów, które chce osiągnąć. Aby je sprecyzować, konieczna jest analiza biznesowa, a jej wynikiem powinny być decyzje związane z rozwojem pracowników. Tylko takie podejście daje gwarancję priorytetowego podejścia do zasobów ludzkich każdej firmy. I właśnie takie ujęcie tematu przedstawia Autorka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Wodzu, prowadź! Kierowanie ludźmi to bardzo trudne zadanie. Menedżer odpowiada zarówno przed swoimi przełożonymi (za wyniki, kondycję zespołu, relacje z otoczeniem biznesowym), jak i przed… podwładnymi. Tak, tak — to szef w znacznym stopniu narzuca atmosferę w zespole, motywuje ludzi, musi ich rozumieć, służyć radą i sprawiedliwie oceniać. To bardzo ważne, ponieważ jeżeli na linii przełożony–podwładni coś nie gra, niewłaściwe relacje prędzej czy później odbiją się negatywnie na kondycji firmy. Na temat zarządzania ludźmi napisano już wiele książek. Ta jednak jest wyjątkowa. Jej autorzy to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potrafią odpowiedzieć na większość pytań, jakie ów szef sobie stawia: od spraw podstawowych, takich jak motywowanie pracowników, wyznaczanie wspólnych celów czy też nietoksyczne zwalnianie ludzi, poprzez zagadnienia związane z psychologią szefowania, aż po sprawy naprawdę trudne, takie jak zdobywanie autorytetu, walka z rutyną w zespole i radzenie sobie z przemęczeniem pracą. Drugie wydanie książki poszerzone zostało o dwa ważne tematy: zarządzanie sytuacyjne, rozumiane jako dawanie pracownikowi tego, czego w danym momencie potrzebuje, oraz listy kontrolne, będące niezbędnym narzędziem pracy współczesnego menedżera.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Twój przyjaciel rekruter. Rozmowa kwalifikacyjna to rodzaj egzaminu. Zdasz — otrzymasz propozycję pracy. Nie zdasz — musisz próbować dalej. Do skutku. Tak jak w przypadku każdego innego egzaminu, pozytywny czy też negatywny wynik niekoniecznie świadczy o Twoich kompetencjach zawodowych. Na pewno jednak jest dla Ciebie sygnałem, czy posiadasz bardzo cenną umiejętność, która nie występuje niestety zbyt powszechnie. Prawda o rozmowach kwalifikacyjnych jest taka: większość kandydatów przepada, bo nie potrafią się zaprezentować, czyli sprzedać swoich umiejętności. Nawet jeśli rekruter ma jak najlepsze intencje. Autorka (Angelika Śniegocka - zawodowo dyrektor personalna, z zamiłowania coach kariery) wie o tym bardzo dobrze. Od lat prowadzi rozmowy z kandydatami do pracy. Wie, co trzeba zrobić, by przekonać do siebie każdego rekrutującego. Zdradzi Ci tę tajemnicę na kartach swojej książki. Trzecie wydanie jest efektem rozmów z czytelnikami dwóch poprzednich edycji. Autorka dowiedziała się z nich, że pomogła zmienić pracę wielu osobom, jednak znalazły się i takie, w przypadku których proponowany przez nią system po prostu nie zadziałał. Zaczęła się zastanawiać nad przyczynami i... znalazła odpowiedź. Jaką? O tym w książce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Nie ma cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!” Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Na s. tyt. i okł. informacja "Wyd. 2" dotyczy wyd. oryg.
Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI - wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk. W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby, odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach. Przejdź od kontaktu do transakcji, domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu. Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube'a i LinkedIn, odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami. Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich? Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób. Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał? Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych! Dzięki tej książce: maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby, poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi, zwiększysz ROI, przeanalizujesz swoje kampanie, zdobędziesz nowych klientów. Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie podjąć - działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem, szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek! Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek. Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym. Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek. Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje — i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie. Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis. Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc. Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 272 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki – opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą… Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie… Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Rozwiń skrzydła pasji. Kreatywność jest naturalną umiejętnością ludzkiego umysłu. Dlaczego więc nie wszyscy wyrażamy siebie twórczo? Dlaczego większość z nas nie robi w życiu tego, co kocha? Dzieje się tak, ponieważ wierzymy wewnętrznemu krytykowi, który surowo uświadamia nam, że nie warto niczego zmieniać i należy twardo stąpać po ziemi. Lepiej siedzieć cicho, zamiast podążać za głosem serca, które pragnie ekspresji poprzez pisanie, malowanie, uczenie innych czy śpiewanie. A przecież twórczość nie jest zarezerwowana tylko dla wybranych! W każdym z nas drzemią ukryte dary i talenty oraz kreatywność, dzięki której możemy żyć pełniej i szczęśliwiej. Każdy z nas jest do czegoś powołany, a znalezienie tej wyjątkowej drogi to jeden z ważniejszych celów naszego życia. Zanim jednak wkroczymy na ścieżkę powołania, musimy się zmierzyć z lękiem, negatywnym myśleniem i samokrytyką. Ta książka pomoże Ci odbyć wewnętrzną podróż w głąb siebie. Zainspiruje do twórczego życia, do poznania Twoich darów i znalezienia ścieżki swojego powołania. Autorka przygotowała dziesiątki ćwiczeń, które pomogą Ci wzmocnić poczucie własnej wartości i wyjątkowości – i stać się najlepszą wersją siebie. Książka zainspiruje Cię do wykonywania pracy marzeń, dzięki której wyrazisz siebie w pełni. Robiąc to, co kochasz, będziesz inspiracją dla innych. Każdy z nas bowiem ma do opowiedzenia własną historię. Nie czekaj więc dłużej, rozpocznij swoją twórczą podróż!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again