Gry paragrafowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Proza
(10)
Komiksy i książki obrazkowe
(7)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(2)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(1)
Dział dla Dzieci
(14)
Filia Słonecznik
(1)
Autor
Ślubowska Anna
(5)
Novy
(3)
Saudo Coralie (1981- )
(3)
Shuky (1980- )
(3)
Waltch (1984- )
(3)
Błaszczykiewicz Paulina
(2)
Ferrari Camille
(2)
Kacperski Ernest (1980- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Misslin Sylvie (1963- )
(2)
Piu Amandine (1982- )‪
(2)
Das Jessica
(1)
Demaegd Arnaud
(1)
Dofresh
(1)
Gay Damien (1979- )
(1)
Gorobei
(1)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Gyom
(1)
Jarvin (1974- )
(1)
Kecir-Lepetit Emmanuelle (1973- )
(1)
Kowalewski Mirosław
(1)
Kowalewski Mirosław. Hej, ho, Żagle Staw!
(1)
Linde Montse
(1)
Mizielińska Aleksandra (1982- )
(1)
Mizieliński Daniel (1982- )
(1)
Nessmann Philippe (1967- )
(1)
Olejnik Magdalena
(1)
Ottami (1980- )
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Sidor Dorota
(1)
Syty Jakub (1982- )
(1)
Tapia Ivan
(1)
Tkaczyk Katarzyna (pisarka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
6-8 lat
(11)
Dzieci
(11)
Młodzież
(8)
9-13 lat
(7)
0-5 lat
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(13)
Literatura polska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Rycerze
(3)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(2)
Magia
(2)
Tajemnica
(2)
Chłopcy
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Elfy
(1)
Escape rooms
(1)
Historia
(1)
Jan III Sobieski (król Polski ; 1629-1696)
(1)
Leonardo da Vinci (1452-1519)
(1)
Mars (planeta)
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Pałac w Wilanowie (Warszawa)
(1)
Piraci
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przesyłki pocztowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Renesans
(1)
Rozbój
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Studenci
(1)
Szpitale
(1)
Sztuka
(1)
Ucieczki
(1)
Uprowadzenie
(1)
Walka wręcz
(1)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(1)
Wilkołak
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wszechświat
(1)
Wydra europejska
(1)
Wynalazki
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: czas
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Temat: miejsce
Florencja (Włochy)
(1)
Hiszpania
(1)
Gatunek
Powieść
(11826)
Wiersze
(4467)
Opowiadania i nowele
(3749)
Powieść obyczajowa
(2946)
Film fabularny
(2427)
Gry paragrafowe
(-)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1592)
Publikacja bogato ilustrowana
(1528)
Film amerykański
(1518)
Film animowany
(1405)
Kryminał
(1192)
Thriller
(1092)
Dokumenty dźwiękowe
(967)
Dramat filmowy
(939)
Film familijny
(909)
Poradnik
(791)
Serial filmowy
(785)
Opracowanie
(742)
Fantasy
(662)
Książka obrazkowa
(641)
Romans
(626)
Bajki i baśnie
(591)
Wydawnictwa dla dzieci
(574)
Poezja dziecięca polska
(572)
Film przygodowy
(558)
Powieść amerykańska
(544)
Komedia filmowa
(542)
Publikacje dla dzieci
(515)
Powieść młodzieżowa polska
(484)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(453)
Saga rodzinna
(445)
Fantastyka
(431)
Adaptacja filmowa
(427)
Komiks
(426)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(421)
Muzyka rozrywkowa
(419)
Wydawnictwa popularne
(382)
Film akcji
(381)
Powieść historyczna
(364)
Powieść przygodowa
(360)
Film angielski
(343)
Pamiętniki i wspomnienia
(337)
Film dla dzieci i młodzieży
(334)
Podręcznik
(328)
Fraszki
(321)
Literatura dla młodzieży
(321)
Komedia
(313)
Powieść dziecięca polska
(308)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(295)
Książka zabawka
(264)
Powieść młodzieżowa angielska
(264)
Powieść polska
(261)
Reportaż
(260)
Film francuski
(253)
Film polski
(250)
Opowiadanie polskie
(248)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(246)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(245)
Powieść angielska
(238)
Film biograficzny
(228)
Film fantastyczno-naukowy
(228)
Opowiadanie dziecięce
(224)
Powieść dziecięca angielska
(217)
Powieść psychologiczna
(214)
Biografia
(213)
Muzyka rozrywkowa polska
(211)
Poezja polska
(210)
Przypowieść
(200)
Antologia
(189)
Biografie
(189)
Film fantastyczny
(189)
Science fiction
(187)
Pieśń
(181)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(180)
Poradniki
(169)
Przepisy kulinarne
(163)
Pamiętniki polskie
(162)
Gry komputerowe
(161)
Podręczniki akademickie
(161)
Film niemiecki
(160)
Muzyka dla dzieci
(152)
Powieść niemiecka
(151)
Powieść erotyczna
(146)
Film kanadyjski
(142)
Film muzyczny
(142)
Film grozy
(128)
Materiały pomocnicze dla szkół
(125)
Gry i zabawy umysłowe
(124)
Film dokumentalny
(120)
Lektura z opracowaniem
(116)
Powieść francuska
(116)
Publicystyka
(115)
Powieść dziecięca szwedzka
(112)
Powieść dziecięca amerykańska
(111)
Antologie
(106)
Wywiad dziennikarski
(106)
Powieść biograficzna
(103)
Komiksy
(102)
Dramat polski
(101)
Książki zabawki
(96)
Film edukacyjny
(92)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym To Ty Jesteś Małym Bohaterem)
Seria komiksów paragrafowych stworzona specjalnie dla dzieci od 6. roku życia oraz do wspólnej zabawy z rodzicem dla młodszych. Komiks paragrafowy, to gra w której bohaterem jesteś Ty! Odgrywając jedną z postaci, stwórz własną przygodę. Decyduj o tym, co zrobisz, podążając za symbolami. Rozwiązuj zagadki, spotykaj przyjaciół i bierz udział w zabawach. Historie zostały zaprojektowane specjalnie dla najmłodszych i zawierają uproszczone przygody. Rozbudowane scenariusze pozwolą dzieciom na naukę czytania oraz zabawę, ale także rozwijają wyobraźnię i logiczne myślenie. Kalinka została porwana i zamknięta w wieży… Czy będzie czekać na rycerza, który ją uratuje? Nic z tych rzeczy! Dziewczynka już szuka drogi ucieczki. Na szczęście, mały czytelniku, będzie mogła liczyć na Twoją pomoc! Bo to Ty jesteś bohaterem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks Paragrafowy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa seria unikalnych przygodowych książek paragrafowych, w których czytelnik decyduje, co się wydarzy i jak potoczą się losy bohaterów. Każdy problem, który trzeba rozwiązać, to okazja do odkrycia niesamowitych faktów o świecie Leonarda da Vinci, sztuce i historii. Jest rok 1504, znajdujesz się we Florencji. Odbywasz praktyki w pracowni Leonarda da Vinci! Możesz odkrywać, jakim geniuszem jest twój mistrz, podpatrywać, jak wymyśla niesamowite maszyny i odkrywać jego mroczne sekrety. Czekają cię wspaniałe renesansowe przygody! Czy będziesz w stanie podjąć właściwe decyzje? Jak zakończy się twoja misja?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PII (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Dokonuj wyborów, zostań bohaterem komiksu! Czy uda Ci się wykonać misję rodem prosto z bajek? Wciel się w dwójkę dzieci i przeżyj niesamowitą przygodę! Wybierz magiczne zwierzę, rozwiązuj zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks Paragrafowy (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Każdego roku na Arenie żywiołów do pojedynku stają mistrzowie sztuk walki z całego kraju. Tylko jeden z nich może zostać zwycięzcą. Pokaż swoje umiejętności, pokonaj wszystkich i udowodnij, że to właśnie Ty jesteś godzien tytułu mistrza Areny żywiołów. Pamiętaj, w tym komiksie bohaterem jesteś Ty! Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks Paragrafowy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Zdecyduj co stanie się dalej!
Zdecydujcie sami o dalszych losach bohaterek! Ta książka skrywa więcej niż jedną historię… Królewny Józefina i Róża mają dość siedzenia bezczynnie i czekania na księcia z bajki. Biorą sprawy w swoje ręce! Dzielnie eksplorują zamki, jaskinie i inne miejsca pełne nietoperzy, smoków, niedźwiedzi i pajęczyn w poszukiwaniu księcia. Gdy zdaje się, że sukces jest już na wyciągnięcie ręki, królewny nieco tracą zapał. Czy uda im się osiągnąć cel? I czy na pewno jest nim znalezienie księcia z bajki? Konstrukcja książki umożliwia dziecku decydowanie o dalszych przygodach bohaterek dzięki specjalnym zakładkom i ikonkom umieszczonym w tekście. Czytelnicy i czytelniczki aktywnie współtworzą historię, a to jeszcze większa frajda niż zwykle. Każda lektura to inne przygody!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NI (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Zdecyduj, co stanie się dalej!.
Zdecydujcie sami o dalszych losach bohaterów! Ta książka skrywa więcej niż jedną historię… Mary i Jack wyruszają w pełną przygód podróż na Wyspę Papug, gdzie być może ukryty jest skarb tajemniczego Straszliwego Zet! Para nieustraszonych piratów będzie musiała stawić czoło burzy, gigantycznej ośmiornicy, wielorybowi, syrenom i zmierzyć się z wieloma innymi przeszkodami. Czy znajdą skarb? I kim u licha jest Straszliwy Zet?! Konstrukcja książki umożliwia dziecku decydowanie o dalszych przygodach bohaterów dzięki specjalnym zakładkom i ikonkom umieszczonym w tekście. Czytelnik staje się w ten sposób współautorem opowieści, a to jeszcze większa frajda niż zwykle. Każda lektura to inna morska wyprawa i nowe przygody!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NI (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa seria unikalnych przygodowych książek paragrafowych, w których czytelnik decyduje, co się wydarzy i jak potoczą się losy bohaterów. Każdy problem, który trzeba rozwiązać, to okazja do odkrycia niesamowitych faktów o kosmosie. Masz zadatki na prawdziwego astronautę? Załóż kombinezon i wskocz do swojego statku kosmicznego, ponieważ na Marsie czeka na ciebie wspaniała misja! Czy potrafisz opanować najnowocześniejsze technologie, aby wylądować na Czerwonej Planecie? Czy twoja wiedza naukowa wystarczy, aby przetrwać w tym wrogim środowisku? Czy podejmiesz właściwe decyzje, aby ta misja badawcza zakończyła się prawdziwym sukcesem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PII (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ty Decydujesz!)
Na okładce: 22 możliwe historie i 5 zakończeń!
Jak wyglądałaby bajka o Czerwonym Kapturku, gdyby została napisana dziś? Właśnie tak! Dynamiczna, pełna zwrotów akcja; współczesny język, grafika i realia, a przede wszystkim: interaktywna konstrukcja książki przypominająca grę. Dziecko wciela się w główną postać z bajki, czyli Czerwonego Kapturka. Na każdej stronie ma do podjęcia decyzję, na przykład: zawiozę babci ciasto czy sam je zjem? Gdy zobaczę wilka, podzielę się z nim smakołykiem, czy ucieknę itd. Tym wyborom są przypisane odpowiednie ikony, które przenoszą czytelnika do różnych miejsc w książce, oznaczonych za pomocą specjalnych zakładek (indeksów). W ten sposób czytelnik staje się współautorem opowieści, a zmieniając decyzje przy kolejnej lekturze, kreuje inną opowieść! Dzięki temu jedna bajka może mieć aż pięć alternatywnych zakończeń i 21 możliwych wersji fabuły. „Ty decydujesz!” to kolejnaa na polskim rynku wydawniczym seria bajek wielokrotnego wyboru, zwanych też paragrafowymi. Nowocześnie przedstawione opowieści zapoznają dzieci z klasyką, ale w atrakcyjny dla nich sposób. Przy okazji rozwijają wyobraźnię, pomagają w zrozumieniu konsekwencji wynikających z różnych wyborów i zaspokajają potrzebę podejmowania decyzji. Dzieci przy lekturze się nie nudzą, ponieważ rozbudowane ilustracje i konieczność podejmowania decyzji skutecznie angażują ich uwagę. To książki do wspólnego czytania, przy których nie będą się nudzić nawet opiekunowie, bo za każdym razem można wyczarować inną opowieść! Bajki z serii „Ty decydujesz!” idealnie sprawdzą się jako lektura dla przedszkolaków. Są też niezastąpione w podróży, gdy trzeba ograniczyć bagaż, a jednocześnie zapewnić dziecku rozrywkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. NI (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NI (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ty Decydujesz!)
Na okładce: 22 możliwe historie i 5 zakończeń!
Oto nowoczesna bajka na miarę naszych czasów! Zamiast monotonnych opowieści, przestarzałych słów i staroświeckich ilustracji mamy współczesny język i grafikę, dynamiczne tempo oraz interaktywną konstrukcję przypominającą grę. Dziecko wciela się w bohaterkę bajki – Złotowłosą dziewczynkę, która gubi się w lesie i dociera do chatki zamieszkanej przez trzy niedźwiadki. Na każdej stronie musi podjąć decyzję, wybierając jedną z dwóch ikonek, która za pomocą indeksu odsyła do konkretnego miejsca w książce. Zostać w chatce czy szukać domu, poczęstować się zupą czy uciekać, wejść do jaskini w lesie czy się wycofać? Akcja bajki „Złotowłosa i trzy misie” przypomina grę, angażuje dziecko i opiekuna, którzy na nowo odkrywają przygody znanych postaci i wspólnie mogą tworzyć nowe historie. Każda książka z serii Ty decydujesz to aż 5 alternatywnych zakończeń i 22 wersje fabuły, które możecie wspólnie miksować do woli! "Ty decydujesz" to pierwsza tak interaktywna seria książek dla dzieci, które same decydują, jaki będzie przebieg opowieści, zmieniając i układając na nowo fabułę najpopularniejszych bajek na świecie! Dlatego książki z serii "Ty decydujesz" nigdy się dzieciom nie znudzą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. NI (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów; nazwy drugiego i trzeciego autora: Pierre Waltch, Hervé Loiselet.
Kontynuacja bestsellerowego komiksu "Rycerze"! Ponownie wcielimy się jednego z trzech dzielnych braci i znów wyruszymy na pełne przygód wyprawy. Po wcieleniu w szeregi straży królewskiej pilnie trenujemy, żeby podwyższyć swoje umiejętności. Jednak sielanka nie trwa długo. Król wzywa nas i prosi o wykonanie misji najwyższej wagi. Trzeba dostarczyć pilną wiadomość hrabiemu z sąsiedniego miasta. Droga jest jednak długa i pełna niebezpieczeństw. Jednak służba nie drużba – zbieraj ekwipunek, pakuj plecak i ruszaj w drogę, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks Paragrafowy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów; nazwy drugiego i trzeciego autora: Pierre Waltch, Hervé Loiselet.
Podczas pierwszej prawdziwej rycerskiej misji poznajesz Elliota, słynnego kupca z miasteczka Poustifaille. Kupiec, pod wrażeniem twoich umiejętności, zleca ci odnalezienie pewnych przedmiotów w dalekich krainach… Teraz wszystko w twoich rękach, bo bohaterem tego komiksu jesteś tylko TY! Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks Paragrafowy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów; nazwy drugiego i trzeciego autora: Pierre Waltch, Hervé Loiselet.
Zostań bohaterem komiksu i decyduj o swoich losach. Jak to jest być bohaterem komiksu i jednocześnie grać, tworząc swoją własną fabułę? Teraz możesz się o tym przekonać, sięgając po komiksy paragrafowe! Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. Podczas starannie przemyślanej, niezwykle emocjonującej gry będziesz zdobywać nowe umiejętności i przedmioty, a gdy zajdzie potrzeba, staniesz do walki, w której ceną może być Twoje życie. Stawisz czoło ludziom i potworom, wykorzystasz swoją wiedzę i magię, a wszystko po to, by przeżyć niesamowite historie. Istnieje wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a czasem wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od tego, jakich dokonasz wyborów. Właśnie to sprawia, że komiksy paragrafowe możesz czytać wiele razy z tą samą ciekawością i zaangażowaniem. Poznaj cztery komiksy paragrafowe, których bohaterem jesteś Ty! Jesteś jednym z trzech braci, którzy pragną porzucić życie na wsi i zostać rycerzami w służbie miłościwego króla Ludwipchełka. Jednak w średniowiecznej szkole rycerzy obowiązują surowe zasady: jeśli chcesz sięgnąć po zaszczyty i wieść życie pełne przygód, musisz najpierw przejść serię prób. Udasz się więc w niebezpieczną podróż, stawisz czoło podstępnym szubrawcom, mściwemu nędzarzowi czy nieprzejednanej Karince, dowódcy królewskiej straży. Jeśli wykażesz się odwagą, wytrwałością i cierpliwością, a także znajdziesz bransoletki męstwa, zostaniesz pasowany na rycerza. Pamiętaj, by używać i mięśni, i rozumu. Twoje przeznaczenie jest w Twoich rękach, więc nie pozwól, by skrócono cię o głowę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks Paragrafowy (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OpII (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sergio Marquina, lepiej znany jako Profesor – mózg największego napadu w dziejach Hiszpanii, jako chłopiec spędził wiele miesięcy w szpitalu Świętego Jana Bożego w San Sebastián. Tam poznał Jera Lamarkę, z którym połączyła go przyjaźń. Gdy Jero przeżywał ciężkie chwile, Sergio, który już wtedy wyróżniał się błyskotliwym intelektem, wymyślał gry, by zająć umysł przyjaciela. Czasem z kolei oczy Sergia zasnuwała mgła – a wtedy Jero pokazywał mu, jak składać figurki origami. Minął już jakiś czas od napadu na Mennicę Narodową. Dzisiaj, kiedy Jero kończy sprzątać warsztat motocyklowy, który musi zamknąć, nieoczekiwanie otrzymuje przesyłkę. W środku znajduje list bez podpisu, notes, zamkniętą na kłódkę blaszaną puszkę, zdjęcie maski Dalego i czerwonego ptaszka z papieru. Jero nie ma wątpliwości. Gdzieś tam Sergio schował dla niego część łupu, jego nową szansę. Musi tylko odczytać ślady, które do niego prowadzą. A ty? Potrafisz rozwikłać zagadkę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Akademia Ransmoor / Katarzyna Tkaczyk. - Wydanie I. - Poznań : Wydawnictwo Nowa Baśń, © 2023. - 391, [1] strona ; 21 cm.
Najlepsza gra książkowa w świecie wiedźm, wampirów, wilkołaków i wszelkich istot magicznych. Pokieruj losami młodej wiedźmy Medei Rockster i poznaj każdy magiczny zakątek słynnej Akademii Istot Nadprzyrodzonych. Od Twoich decyzji zależy, czy sprzymierzy się z wilkołakami, które snują swój niecny plan spisku, czy straci serce dla buntowniczej elfki Selene, a może zdoła przekonać rektora, wampira Albina de Vertrinair, by jej zaufał… lub rozwikła na własną rękę zagadkę gaju, gdzie drzemią siły niechcące już dłużej być w ukryciu. Odkryj sekrety na wiele sposobów i przeżyj niezapomniane chwile w Ransmoor. Jedno wszak jest pewne: sześćset siedemdziesiąty siódmy rok akademicki nie będzie taki, jak poprzednie. Stań się Medeią i zagraj w tę książkę, jeśli marzysz o liście z akademii magii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FIV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej