Jegier Aneta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Jegier Aneta
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Fabianowska Małgorzata
(307)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(303)
Zarawska Patrycja (1970- )
(299)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Steel Danielle (1947- )
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(193)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(189)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(186)
Popławska Anna
(182)
Włodarczyk Barbara
(181)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(180)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(173)
Jachowicz Stanisław
(159)
Prus Bolesław (1847-1912)
(158)
Ławnicki Lucjan
(144)
Głowińska Anita
(143)
Szal Marek
(141)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Tuwim Julian (1894-1953)
(127)
Fabisińska Liliana (1971- )
(125)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(124)
Zimnicka Iwona (1963- )
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Marlier Marcel (1930-2011)
(117)
Roberts Nora (1950- )
(116)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(113)
Supeł Barbara
(113)
Szulc Andrzej
(109)
Astley Neville
(108)
King Stephen (1947- )
(107)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(105)
Drabik Wiesław (1956- )
(105)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(105)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Goscinny René (1926-1977)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Grimm Jacob (1785-1863)
(99)
Mróz Remigiusz (1987- )
(99)
Webb Holly
(99)
Coben Harlan (1962- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(95)
Stanecka Zofia (1972- )
(93)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(92)
Rzehak Wojciech
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Drewnowski Jacek (1974- )
(90)
Górski Wojciech
(90)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Oklejak Marianna (1981- )
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Możdżyńska Aldona
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Siudak Jacek
(87)
Żukowski Jarosław
(87)
Asnyk Adam
(86)
Clark Brenda
(85)
Wasilewski Kazimierz
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(84)
Ingulstad Frid (1935- )
(84)
Naczyńska Zuzanna
(84)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(83)
Polkowski Andrzej
(83)
Gawryluk Barbara (1957- )
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Sandemo Margit (1924-2018)
(77)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(76)
Głowińska Anita. Kicia Kocia
(76)
Jaczewska Edyta
(76)
Kownacka Maria (1894-1982)
(76)
Michalak Katarzyna (1969- )
(76)
Cussler Clive (1931-2020)
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Temat
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dobre praktyki
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Internet
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Nauczyciele
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Telewizja
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Żłobki
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Czas wolny dziecka stanowi niedoceniane źródło jego rozwoju. To wtedy maluch może pozwolić sobie na spontaniczność i nieskrępowane niczym zachowanie. Robi to, co sprawia mu przyjemność, ale jednocześnie naśladuje, eksploruje i wypróbowuje. Nawet, gdy dorosłym wydaje się, że dziecko nic nie robi, ono uczy się kierować swoją aktywnością i organizować samodzielnie czas. Dla dorosłych jest to więc bezcenne źródło wiedzy o dziecku – co lubi, w czym jest dobre, czego potrzebuje. Poradnik jest przeznaczony przede wszystkim dla rodziców, opiekunów, wychowawców i nauczycieli małych dzieci. Stanowi źródło wiedzy o prawidłowościach spędzania czasu wolnego i znaczeniu tego czasu dla rozwoju dziecka. Zawiera wskazówki, konkretne propozycje i rady dla dorosłych zajmujących się dziećmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dla nauczycieli, studentów, wykładowców akademickich prowadzących przedmioty z zakresu przygotowania do zawodu, pedeutologii, psychologii, dydaktyki, samokształcenia itp. Publikacja wpisuje się w politykę edukacyjną (gdzie coraz częściej podkreślane są ważne zmiany w kształceniu i pracy zawodowej nauczycieli), ponieważ poruszane są takie tematy, jak znaczenie praktyk w kształceniu, edukacja włączająca i praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwój emocjonalny i społeczny, radzenie sobie ze stresem, zagrożenia cyberprzestrzeni oraz zagrożenia związane z uzależnieniami od alkoholu i narkotyków, zaburzeniami odżywiania, agresją i przemocą rówieśniczą. Czytelnik otrzyma oprócz podstaw teoretycznych, również wskazówki metodyczne i propozycje rozwiązań, które z pewnością okażą się przydatne zarówno w pracy, jak i w organizacji kształcenia (np. modelowe rozwiązania dotyczące organizacji i przebiegu praktyk).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Żłobek : wychowanie i edukacja / redakcja Aneta Jegier. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 284 strony ; 22 cm.
(Engram)
Jak nie zaprzepaścić wrodzonych możliwości i zdolności dziecka? Jak w toku pedagogicznej działalności wydobyć z naszych podopiecznych to, co najlepsze i najbardziej cenne? W żłobkach mamy do czynienia z małymi dziećmi, takimi, które nie zwerbalizują problemu. W jaki sposób mamy pomagać małym ludziom, aby stali się samodzielni, starali się żyć mądrze i potrafili odróżnić dobro od zła? Autorzy poszczególnych rozdziałów to uznani pedagodzy i psycholodzy, osoby pracujące z dziećmi i dla dzieci, wykładowcy uczelni pedagogicznych i kierownicy żłobków. W swoich tekstach dokonują analizy rzeczywistości żłobkowej i z refleksją, ale i pokorą podchodzą do dziecięcych możliwości oraz rozwiązań metodycznych opieki, wychowania i edukacji najmłodszego pokolenia. Opieka, wychowanie i edukacja małych dzieci wymaga kierowania się mądrością i życzliwym podejściem do dziecka. Codzienne propozycje mają zachęcać do aktywności i wzbudzać ciekawość dzieci. Oferta spędzania czasu w żłobku powinna być atrakcyjna zarówno poznawczo, jak i emocjonalnie. Ma sprawić, aby dziecięca radość pokonała tęsknotę za domem i bliskimi. Mamy nadzieję, że po tę publikację sięgną opiekunowie małych dzieci – rodzice, pedagodzy, psycholodzy i studenci tych kierunków. Warto bowiem mieć świadomość możliwości żłobkowych w obszarze wychowania i edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej