Terapeuci zajęciowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(6)
Autor
Attwood Tony (1952- )
(1)
Binkuńska Ewa
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Budzińska Anna
(1)
Domagała Aneta
(1)
Moreno Susan J
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Ordetx Kristina
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Sitek Emilia
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Wiśniewska Marta
(1)
Wyszyński Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(5075)
6-8 lat
(3962)
0-5 lat
(3259)
Młodzież
(2770)
9-13 lat
(2205)
Terapeuci zajęciowi
(6)
14-17 lat
(882)
Rodzice
(280)
Szkoły podstawowe
(229)
18+
(77)
Nauczyciele
(66)
Studenci
(64)
Klasa 2.
(53)
Szkoły średnie
(51)
Dorośli
(44)
Klasa 3.
(44)
Klasa 1.
(42)
Klasa 4.
(40)
Szkoły wyższe
(38)
Psycholodzy
(35)
Terapeuci
(33)
Klasa 6.
(29)
Pedagodzy
(28)
Klasa 7.
(27)
Logopedzi
(22)
Gimnazja
(21)
Klasa 5.
(20)
Klasa 8.
(19)
Szkoły ponadgimnazjalne
(15)
Kobieta
(12)
Lekarze
(10)
A2 poziom biegłości językowej
(8)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Psychoterapeuci
(8)
Menedżerowie
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Pracownicy socjalni
(7)
Prawnicy
(7)
A1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Kobieta ciężarna
(6)
Licea
(6)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Przedszkola
(6)
A1 poziom biegłości językowej
(5)
Przedsiębiorcy
(5)
Socjolodzy
(5)
Chorzy na nowotwory
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Policjanci
(4)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(4)
A2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Adwokaci
(3)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dziewczęta
(3)
Kuratorzy sądowi
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Ogrodnicy
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Żołnierze
(3)
Asystenci rodzin
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Bibliotekarze
(2)
C2 poziom biegłości językowej
(2)
Doradcy personalni
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Kosmetolodzy
(2)
Mężczyzna
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
Osoby z zespołem Aspergera
(2)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Pediatrzy
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Położne
(2)
Psychiatrzy
(2)
Pszczelarze
(2)
Radcy prawni
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Technikum
(2)
Uczniowie
(2)
Wojsko
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
Architekci
(1)
Architekci krajobrazu
(1)
Artyści
(1)
Biegacze sportowcy
(1)
Brokerzy ubezpieczeniowi
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chorzy
(1)
Chorzy na Hashimoto
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(2)
Zespół Aspergera
(2)
Autyzm
(1)
Choroba Alzheimera
(1)
Chorzy z chorobą Alzheimera
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Gniew
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Nauczanie
(1)
Regulacja emocji
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Sprawność psychomotoryczna
(1)
Teoria umysłu
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Medycyna i zdrowie
(4)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616+617 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mam okazję rozmawiać z nauczycielami z całego świata. Często słyszę z ich ust następujące słowa: „Nie chcę czytać wywodów na temat ogólnikowych teorii czy ideałów. Potrzebuję konkretnej i praktycznej pomocy, czyli odpowiedzi na pytanie, jak mam pracować z uczniami w mojej klasie”. Niniejsza książka zaspokaja tę potrzebę. Nie każdy ma czas, by godzinami przekopywać się przez raporty z badań i zalecenia na temat metod nauczania osób z zaburzeniem ze spektrum autyzmu, a potem bić się z myślami, które z nich warto wypróbować. Książka doktor Ordetx przedstawia program oraz techniki nauczania metodycznie i precyzyjnie. Jej instruktaż jest przejrzysty, bogato ilustrowany przykładami i wskazówkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka zawiera podstawy wiedzy na temat rozwojowych zaburzeń koordynacji wraz z opisem ich symptomatologii i kryteriów diagnostycznych, w tym tych, które pozwolą odróżnić to zaburzenie od innych, podobnych. Autorzy przedstawili krótki zarys rozwoju wiedzy na temat DCD i zmian zachodzących w rozumieniu ich istoty, uwarunkowania etiologiczne oraz rozwój i powiązania z innymi sferami funkcjonalnymi człowieka: percepcją wzrokową, słuchową oraz złożoną i wielomodalną aktywnością związaną z czynnościami mowy. Publikacja adresowana jest do nauczycieli przedszkoli, szkół, terapeutów zajęciowych, terapeutów wczesnej interwencji, wczesnego wspomagania, rodziców. Czytelnik może ją wykorzystać również w swojej pracy zarówno do diagnozy (narzędzia diagnostyczne, kwestionariusze, wskazówki do obserwacji), jak i wsparcia w codziennych czynnościach poprzez zwrócenie uwagi na występujące problemy z koordynacją, oraz do konkretnych działań wspomagająco-terapeutycznych, podnoszących efektywność procesu koordynacji ruchowej i podnoszących jakość życia osób doświadczających problemu niezręczności, niezborności czy wręcz niezdarności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja "Codzienne programy aktywności sensorycznych (PAS) w ramach diety sensorycznej" jest wnikliwym opracowaniem bardzo ważnego zagadnienia związanego z integracją sensoryczną (SI). Wiedza o roli prawidłowego współdziałania zmysłów i zaburzeniach w tym zakresie jest w naszym kraju coraz większa, tak samo jak zwiększa się liczba terapeutów pracujących z dziećmi/osobami wykazującymi te specyficzne zaburzenia. Dlatego też z zadowoleniem trzeba przyjąć publikacje wyjaśniające i pomagające profesjonalistom w ich praktycznych działaniach terapeutycznych. Taką właśnie pozycją jest omawiana książka. Zawiera ona oprócz przedstawienia podstaw teoretycznych opartych na najnowszych doniesieniach i bogatej bibliografii cenne wskazówki praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej