Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Dział dla Młodzieży NASTKA
(1)
Dział dla Dzieci
(2)
Autor
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Beletrystyka obyczajowa
(6749)
Powiastki
(2376)
Kobieta
(2136)
Bajeczki
(1719)
Beletrystyka kryminalna
(1528)
Gry komputerowe
(-)
Beletrystyka fantastyczna
(1297)
Przyjaźń
(1280)
Romans
(1270)
Powieść angielska
(1144)
Rodzina
(1110)
Literatura polska
(1022)
Tajemnica
(1020)
Beletrystyka przygodowa
(980)
Poezja polska
(906)
Beletrystyka psychologiczna
(899)
Wierszyki
(848)
Miłość
(839)
Relacje międzyludzkie
(820)
Zwierzęta
(793)
Beletrystyka historyczna
(788)
Thriller
(773)
Powieść polska
(707)
Opowiadanie dziecięce polskie
(659)
Beletrystyka sensacyjna
(602)
Nastolatki
(535)
Śledztwo i dochodzenie
(525)
Dziewczęta
(522)
Powieść młodzieżowa polska
(516)
Rodzeństwo
(508)
Pamiętniki polskie
(494)
Sekrety rodzinne
(478)
Poezja dziecięca polska
(471)
Policjanci
(463)
Magia
(434)
Baśnie, legendy, podania
(432)
Opowiadanie polskie
(423)
Dzieci
(418)
Film fabularny
(417)
Język polski
(383)
Literatura
(378)
Ludzie a zwierzęta
(372)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(368)
Uczucia
(358)
Uczniowie
(355)
Powieść francuska
(341)
Trudne sytuacje życiowe
(333)
Chłopcy
(328)
Dziecko
(328)
Płyty gramofonowe
(325)
Fantasy
(320)
Przestępczość zorganizowana
(315)
Publicystyka polska
(311)
Psy
(308)
Małżeństwo
(307)
Powieść młodzieżowa angielska
(306)
Wychowanie w rodzinie
(300)
Życie codzienne
(299)
Prywatni detektywi
(293)
Film amerykański
(291)
Boże Narodzenie
(286)
II wojna światowa (1939-1945)
(286)
Beletrystyka fantastyczno-realistyczna
(281)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(277)
Literatura dziecięca polska
(273)
Dramat polski
(269)
Wybory życiowe
(268)
Koty
(263)
Poszukiwania zaginionych
(257)
Zabójstwo
(252)
Żydzi
(247)
Wojna 1939-1945 r.
(244)
Beletrystyka biograficzna
(242)
Beletrystyka humorystyczna
(232)
Osoby zaginione
(231)
Wojsko
(231)
Uprowadzenie
(230)
Podróże
(224)
Beletrystyka grozy
(223)
Dziennikarze
(222)
Dramat filmowy
(214)
Matki i córki
(206)
Relacja romantyczna
(206)
Mężczyzna
(204)
Historia
(200)
Dziadkowie i wnuki
(199)
Wakacje
(198)
Powieść niemiecka
(194)
Zabójstwo seryjne
(190)
Język angielski
(179)
Przedszkolaki
(178)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(170)
Ludzie bogaci
(168)
Seryjni zabójcy
(164)
Władcy
(164)
Zemsta
(157)
Kultura
(156)
Ojcowie i córki
(156)
Film polski
(155)
Polacy za granicą
(153)
Beletrystyka przyrodnicza
(152)
Gatunek
Fantasy
(2)
Powieść
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł. odwrócony tyt. : *Grywalizacja : jeśli odwróciłeś książkę, jesteś w grze!
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658
Książka
W koszyku
Sylwia i Planeta Trzech Słońc / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2019. - 269, [1] strona ; 21 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin - tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. To piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym tam człowiekiem jest Sylwia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FIII (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sylwia i Planeta Trzech Słońc / Małgorzata Warda ; czyta Lena Schimscheiner. - [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2020]. - 1 płyta audio (CD) (6 godz. 14 min.) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin – tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. Ta piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym człowiekiem jest tam Sylwia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FIII (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej