Kawasaki Guy (1954- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Kawasaki Guy (1954- )
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Fabianowska Małgorzata
(307)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(303)
Zarawska Patrycja (1970- )
(299)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Steel Danielle (1947- )
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(193)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(189)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(186)
Popławska Anna
(182)
Włodarczyk Barbara
(181)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(180)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(173)
Jachowicz Stanisław
(159)
Prus Bolesław (1847-1912)
(158)
Ławnicki Lucjan
(144)
Głowińska Anita
(143)
Szal Marek
(141)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Tuwim Julian (1894-1953)
(127)
Fabisińska Liliana (1971- )
(125)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(124)
Zimnicka Iwona (1963- )
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Marlier Marcel (1930-2011)
(117)
Roberts Nora (1950- )
(116)
Supeł Barbara
(114)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(113)
Szulc Andrzej
(109)
Astley Neville
(108)
King Stephen (1947- )
(107)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(105)
Drabik Wiesław (1956- )
(105)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(105)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Goscinny René (1926-1977)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Grimm Jacob (1785-1863)
(99)
Mróz Remigiusz (1987- )
(99)
Webb Holly
(99)
Coben Harlan (1962- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(95)
Stanecka Zofia (1972- )
(93)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(92)
Rzehak Wojciech
(92)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Drewnowski Jacek (1974- )
(90)
Górski Wojciech
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Oklejak Marianna (1981- )
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Możdżyńska Aldona
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Siudak Jacek
(87)
Żukowski Jarosław
(87)
Asnyk Adam
(86)
Clark Brenda
(85)
Wasilewski Kazimierz
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(84)
Ingulstad Frid (1935- )
(84)
Naczyńska Zuzanna
(84)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(83)
Polkowski Andrzej
(83)
Gawryluk Barbara (1957- )
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Sandemo Margit (1924-2018)
(77)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(76)
Głowińska Anita. Kicia Kocia
(76)
Jaczewska Edyta
(76)
Kownacka Maria (1894-1982)
(76)
Michalak Katarzyna (1969- )
(76)
Cussler Clive (1931-2020)
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Autoprezentacja
(1)
Media społecznościowe
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności. Jak zoptymalizować swój profil? Jak nakarmić Postowego Potwora? Jak udoskonalić posty? Jak odpowiadać na komentarze? Jak zintegrować media społecznościowe z blogami? Jak zgromadzić więcej czytelników? Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo? Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo? Jak poprowadzić czat na Twitterze? Jak nie wyjść na dyletanta? Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach? Jak złożyć wszystko w całość? Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej