Franczyk Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Dział dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Franczyk Anna
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Fabianowska Małgorzata
(307)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(303)
Zarawska Patrycja (1970- )
(299)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Steel Danielle (1947- )
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(193)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(189)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(186)
Popławska Anna
(182)
Włodarczyk Barbara
(181)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(180)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(173)
Jachowicz Stanisław
(159)
Prus Bolesław (1847-1912)
(158)
Ławnicki Lucjan
(144)
Głowińska Anita
(143)
Szal Marek
(141)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Tuwim Julian (1894-1953)
(127)
Fabisińska Liliana (1971- )
(124)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(124)
Zimnicka Iwona (1963- )
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Marlier Marcel (1930-2011)
(117)
Roberts Nora (1950- )
(116)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(113)
Supeł Barbara
(113)
Szulc Andrzej
(109)
Astley Neville
(108)
King Stephen (1947- )
(107)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(105)
Drabik Wiesław (1956- )
(105)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(105)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Goscinny René (1926-1977)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Grimm Jacob (1785-1863)
(99)
Mróz Remigiusz (1987- )
(99)
Webb Holly
(99)
Coben Harlan (1962- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(95)
Stanecka Zofia (1972- )
(93)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(92)
Rzehak Wojciech
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Drewnowski Jacek (1974- )
(90)
Górski Wojciech
(90)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Oklejak Marianna (1981- )
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Możdżyńska Aldona
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Siudak Jacek
(87)
Żukowski Jarosław
(87)
Asnyk Adam
(86)
Clark Brenda
(85)
Wasilewski Kazimierz
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(84)
Ingulstad Frid (1935- )
(84)
Naczyńska Zuzanna
(84)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(83)
Polkowski Andrzej
(83)
Gawryluk Barbara (1957- )
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Sandemo Margit (1924-2018)
(77)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(76)
Głowińska Anita. Kicia Kocia
(76)
Jaczewska Edyta
(76)
Kownacka Maria (1894-1982)
(76)
Michalak Katarzyna (1969- )
(76)
Cussler Clive (1931-2020)
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Przedszkola
(1)
Psychoterapia
(1)
Rehabilitacja
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 155-156.
Któż z Was nie pamięta słynnej książki "z pajacykiem", czyli "Programu psychostumulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju"? Dla wielu terapeutów, specjalistów i nauczycieli był to drogowskaz, z którego korzystaliśmy w swojej pracy. Nakład książki był wielokrotnie wyczerpywany i wznawiany z uwagi na ogromne zainteresowanie. Dziś Autorki tego słynnego podręcznika zapraszają do nowej publikacji, która ukazała się nakładem Oficyny Wydawniczej "Impuls" pt. "Wybrane narzędzia do programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju". Integralną częścią pracy terapeutycznej jest postawienie diagnozy, która stanowi bazę danych o tym, co dziecko lubi robić, jakie czynności dają mu radość, co potrafi, a co może sprawiać mu trudność. Skupienie się w działalności diagnostycznej na punktach pozytywnych dziecka pozwoli ukierunkować skuteczną pracę nauczyciela. Diagnozowanie umiejętności i możliwości dziecka powinno odbywać się przede wszystkim poprzez zabawę. Zabawa jest przyjemnością, która pomaga mu radzić sobie ze wszystkimi trudnymi emocjami. Podczas zabawy dziecko uczy się twórczo przezwyciężać różne przeszkody. Zabawa jest jednocześnie naturalnym sposobem nawiązywania kontaktu zarówno między dziećmi, jak i między dzieckiem a dorosłym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej