Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(144)
Forma i typ
Książki
(60373)
Proza
(20554)
Czasopisma
(14112)
E-booki
(6950)
Poezja
(5482)
Gry i zabawki
(144)
Filmy i seriale
(4571)
Audiobooki
(3061)
Muzyka
(1192)
Komiksy i książki obrazkowe
(1073)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1023)
Poradniki i przewodniki
(842)
Publikacje popularnonaukowe
(632)
Publikacje dydaktyczne
(631)
Przezrocza
(250)
Dramat (rodzaj)
(214)
Publikacje naukowe
(214)
Fotografie
(179)
Gry komputerowe
(161)
Publikacje fachowe
(139)
Publikacje informacyjne
(24)
Albumy i książki artystyczne
(12)
Publikacje religijne
(12)
Mapy
(7)
Druki ulotne
(3)
Nuty
(3)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(128)
wypożyczone
(16)
Placówka
Dział dla Młodzieży NASTKA
(144)
Autor
Żabicka Monika
(8)
Kożyczkowska Magda
(4)
Chvátil Vlaada
(3)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Neubauer Nicolas
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Wagenfeld Bernd
(3)
Warsch Wolfgang
(3)
Wełnicki Marcin
(3)
Adamski Marcin
(2)
André Marc
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bosley Andrew
(2)
Cywińska Anna
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Henry Frédéric
(2)
Homes Karl
(2)
Kučerovský Tomáš
(2)
Mafayon Paul
(2)
Minor Marcin
(2)
Quidault Pascal
(2)
Quilliams Chris
(2)
Silva Lorenzo
(2)
Skowron Martyna
(2)
Trzewiczek Ignacy (1976- )
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Allen Toby
(1)
Alspach Ted
(1)
Andrews Daryl
(1)
Antoniak Marek
(1)
Arabczyk Grzegorz
(1)
Bajor Wojciech
(1)
Baranowski Marek
(1)
Batts Gus
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bertelsen Mikkel
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blum Ulrich
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Bony
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cassar Dan
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chiu Cinyee
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Crittin Frank
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Darsaklis Chris
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dion Franck
(1)
Drewing Maciej
(1)
Dujardin Sébastien
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Eckert Simon
(1)
Ecoutin Gabriel
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Faidutti Bruno
(1)
Feld Stefan (1970- )
(1)
Francisco Luis
(1)
Franz Klemens
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
GJ David
(1)
Gamewright
(1)
Gamrot Magda
(1)
Garfield Richard
(1)
Ghigini Gulia (1983- )
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
GmbH Fiore
(1)
Gomez Brian
(1)
Goodenough John
(1)
Gołębiowski Jacek
(1)
Guérard Frédéric
(1)
Głośnicki Krzysztof
(1)
Głuszek Maciej
(1)
Hach Hjalmar
(1)
Hague Alex
(1)
Halaban Sergio
(1)
Harris Robert
(1)
Ho Tobey
(1)
Homes Karl-Otto
(1)
Houser Scott
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Innes Andrew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(39)
2010 - 2019
(98)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(88)
Język
polski
(144)
Odbiorca
Dzieci
(3)
6-8 lat
(2)
Dorośli
(2)
Młodzież
(2)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(68)
Gry w karty
(22)
Gry planszowe
(12)
Kalambury
(3)
Warcaby
(3)
Gry w kości
(2)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(2)
Szachy
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Koty
(1)
Memy internetowe
(1)
Pokémon (postać fikcyjna)
(1)
Układanki
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(73)
Gry planszowe
(28)
Gry w karty
(19)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
144 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
„Podróż w czasie” to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 89 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czy potrafisz narysować wojownika ninja? Albo coś, co go chociaż przypomina? W "Pictomanii" zwykły szkic może wystarczyć. Upewnij się tylko, że nikt nie pomyli Twojego wojownika ninja z samurajem. "Pictomania" to gra polegająca na rysowaniu, ale za to bez drużyn i czekania na swoją kolej. Każdy rysuje, każdy zgaduje, a wszystko dzieje się jednocześnie! Nikt nie będzie mieć czasu, aby stworzyć dzieło sztuki, a osoba, której kilkoma liniami uda się przedstawić swoje hasło, ma więcej czasu na wymyślenie, co też pozostali garcze nabazgrali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 52 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednowyrazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym wypadku naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. Tajniacy - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 5 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dołącz do najlepszej drużyny szyfrantów na świecie! Twoje zadanie: przekaż tajne hasło członkom swojej drużyny w taki sposób, by przeciwnicy nie zdołali go odgadnąć! Decrypto to niesamowita gra towarzyska, w której współpraca jest równie ważna, co utrzymanie tajemnicy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 32 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gracze wcielają się w postaci z "Alicji w Krainie Czarów". Wszyscy zostali zaproszeni na herbatkę u Królowej Kier i muszą stosować się do zwariowanych zasad. Gracze szybko wypowiadają słowa związane z jakimś szczególnym tematem. Nie mogą przy tym używać zakazanych liter. Jeśli ktoś popełni błąd albo skończy mu się czas, odpada! Czas odmierzany jest za pomocą specjalnego grającego imbryka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 115 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Solenia / projekt gry Sébastien Dujardin ; ilustracje Vincent Dutrait. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Mieszkańcy Solenii potrzebują Twojej pomocy! Miliony lat temu na malutkiej planecie zniknął naturalny podział na dzień i noc. Północną półkulę osnuwa wieczny mrok, a południową okrywa niekończący się słoneczny blask. Wykonujesz nobliwy fach: dostarczasz mieszkańcom Solenii niezbędnych do życia surowców, o które trudno na ich półkuli. Bądź skuteczny w swych działaniach, wyprzedź rywali i wygraj walkę o złote gwiazdki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 72 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Palce w pralce / Gabriel Ecoutin ; il. Stéphane Escapa. - Gdańsk : Rebel, [2009]. - 1 pudełko ; 10x10x3 cm.
Wystukujecie rytm piosenki "We will rock you" zespołu Quenn, klepiąc się w uda i klaszcząc. Pokazujecie gesty, które macie na swoich kartach, i przekazujecie kolejkę dalej - wywołując innych graczy ich gestami. Kolejka trwa tak długo, aż jeden z graczy wypadnie z rytmu i dostanie kartę kuli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 33 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W grze Cytadela gracze korzystają z pomocy okolicznych mieszkańców, aby zdobywać złoto i budować dzielnice składające się na ich średniowieczne miasto. Na koniec wygrywa gracz, który zbuduje najbardziej oszałamiającą metropolię!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 49 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jako wpływowy książę w XV-wiecznej Francji starasz się o jak największy rozkwit swoich włości. Istnieje wiele dróg prowadących do dobrobytu - poprzez rozbudowę miast, rozwój nauki, rolnictwo czy handel. Zarządzaj mądrze i podejmuj decyzje ostrożnie, by poprowadzić swoich poddanych ku szczęściu i chwale! Idealna gra dla osób lubiących strategiczne wyzwania i szeroki wachlarz możliwości i rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 90 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gigantyczne Korporacje rywalizują ze sobą, by przystosować Marsa do zamieszkania przez ludzi. W tym celu używają wielu zasobów i innowacyjnych technologii, które podnoszą temperaturę, poziom tlenu i zwiększają powierzchnię oceanu. Im bardziej zaawansowanym stanie się proces terraformacji, tym więcej ludzi zacznie napływać z Ziemi, by osiedlić się na Czerwonej Planecie. W Terraformacji Marsa zarządasz korporacją o określonym profilu. Zagrywaj karty projektu, zwiększaj produkcję, umieszczaj na mapie miasta i obszary zieleni. Walcz o Tytuły i Nagrody!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 105 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / Gamewright ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2017. - 1 pudełko ; 19x14x4 cm.
Stwórz własny sen! Jakie krainy w nim odwiedzisz? Piękne jak z bajki czy mroczne i pełne złowieszczych kruków? Podglądaj i przejmuj sny rywali. Wygrasz, jeśli w twoim śnie będzie najmniej kruków!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 129 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zostań długouchym lordem i zbuduj imperium! Przejmuj kontrolę nad rozległymi terytoriami. Buduj zamki, farmy i wydobywaj cenne surowce. Nie zapominaj o tajnych misjach króla, które na końcu gry zapewnią ci dodatkowe marchewki. Każda decyzja w grze przybliża cię do zwycięstwa, ale tylko jeden lord zyska uznanie króla i zostanie okrzyknięty najlepszym władcą królików! Proste zasady i wiele możliwości zdobywania punktów sprawią, że gra spodoba się zarówno rodzinnym, jak i zaawansowanym graczom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 73 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach ze snu. Muszą się spieszyć, aby zakończyć lot przed nadejściem ranka. Wygra kruk, który szybciej pokona trasę wyścigu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 60 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zona to przygodowa gra planszowa, której akcja osadzona jest w Czarnobylskiej Strefie Wykluczenia. Wcielacie się w rolę szperaczy zmagających się z wypaczoną rzeczywistością radioaktywnej Zony. Przemierzacie strefę w poszukiwaniu drogocennych artefaktów i sprawnego ekwipunku, który pomoże Wam przezwyciężyć wszelkie przeciwności losu na drodze do elektrowni atomowej i odkryciu sekretu Czarnobyla.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 78 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Icecool / Brian Gomez ; il. Reinis Pētersons ; tł. Maciej Głuszek. - Gdańsk : Rebel, cop. 2016. - 1 pudełko ; 41x21x6 cm.
Pingwiny ganiają się po szkolnych korytarzach i zbierają przepyszne ryby. Nie podoba się to jednak woźnemu, który próbuje zabrać legitymacje delikwentom. Przekonaj się, jak niesforne potrafią być pingwiny! Pierwsza gra, gdzie pionki się ślizgają, chyboczą, a nawet podskakują!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 34 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Niedawne odkrycie archipelagu Ilôs wzbudziło w wielu żądzę bogactwa. W grze wcielisz się w rolę wpływowego handlarza i pokierujesz flotą statków ku odkrywaniu nowego świata. Będziesz przemierzał starożytne ruiny, zakładał plantacje i stragany, wznosił fortece do obrony przed piratami, a także spiskował w celu zmiany cen najbardziej wartościowych zasobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 74 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ekscytująca gra o kłamstwie, przekupstwie i przemycie. Jako przebiegły kupiec pragniesz zarobić jak najwięcej na swoich towarach. Aby to zrobić, musisz najpierw przechytrzyć niesławnego Szeryfa z Nottingham. Zabawna, szybka i wciągająca gra, "Szeryf z Nottingham" z pewnością zagości u Was na wiele wieczorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 26 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Talisman : Magia i Miecz / Robert Harris. - 4. edycja. - Kraków : Galakta, cop. 2008. - 1 pudełko ; 29x29x8 cm.
W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. Droga do korony jest jednak zdradziecka. Według podań, w krainie leżącej za Tajemnymi Wrotami ochroni cię tylko legendarny Talizman. Odnalezienie takiego artefaktu to nie lada wyczyn: na każdym kroku będą cię prześladować potwory, pułapki i złowroga magia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 8 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline / Frédéric Henry. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 pudełko ; 13x13x4 cm.
Iron Man, Loki, Spider-Man... Myślisz, że wiesz już wszystko o superbohaterach i superzłoczyńcach z uniwersum Marvela? Jeśli tak, to pora, żebyś poddał swoją wiedzę próbie w grze "Cardline"! Czy Pepper Pots jest inteligentniejsza od Czarnej Wdowy? Kto ma lepszego sierpowego - Ghost Rider czy Dracula? Tego typu pytania czekają na Ciebie w grze "Cardline", w której musisz ułożyć rosnąco karty postaci z komiksów Marvela, według ich siły, inteligencji albo skuteczności w walce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej